UL350PL


Po tym jak wersja silnika UL260 odniosła wielki sukces, staraliśmy się zwiększyć moc naszych jednostek. Zwiększając nieco rozmiar (+8 cm / 3.16 cala szerszy w porównaniu do UL260), udało nam się zwiększyć moc do 130 KM. Stworzyliśmy również UL350iHPS, który przeznaczony są dla helikopterów i wiatrakowców.

UL350i

UL350iS

Waga: 78.4kg     Moc: 118KM


Silnik posiada wszystkie cechy umożliwiające mu wykorzystanie w lotnictwie oraz idealny wskaźnik ceny do jakości. Obsługując Avgas, Mogas 98 jak również Mogas 95 może być wykorzystywany na całym świecie.

Waga: 78.4kg      Moc: 130KM

Jeżeli potrzebujesz więcej mocy do np. ciągnięcia szybowca, silnik UL Power 350is o mocy 130 KM to doskonały wybór. Silnik UL350iS to właściwie zmodyfikowany silnik UL350i o większym wskaźniku kompresji. Silnik obsługuje Avgas lub Mogas 98.


UL350iSA

UL350iHPS

Waga: 81kg        Moc: 130KM

Silnik UL350iSA wywróci Twój świat do góry nogami. Zespół ULPOWER dokonał modyfikacji obudowy silnika, miski olejowej i systemu poboru oleju, zaprojektował dodatkowy, odwrócony system olejowy pozwalający silnikom ULPOWER na wykonanie lotów odwróconych. Odwrócony system olejowy zajmuje się ewentualnymi problemami smarowania. Rurę poboru oleju w misce olejowej zamontowano na zawiasach. W trakcie wznoszenia lub zniżania pod kątem do 90°, pompa oleju może pobrać olej z miski bez żadnego problemu.

Waga: 82.4kg        Moc: 150KM

Ten mocny silnik może być wykorzystany w śmigłowcach i wiatrakowcach oraz wyposażony w system wymuszonego chłodzenia . W trakcie wykonywania zawisu, naturalny obieg powietrza zbyt słabo chłodzi głowice cylindrów. Tak więc wirnik napędzany wałem korbowym dmucha powietrze wzdłuż aluminiowych skrzyni powietrza. Zmodyfikowany wał rozrządu i kolektor dolotowy silnika UL350iHPS generuje moc 150 KM przy 3500 obr/min. Ten wymuszony układ chłodzenia posiada zintegrowaną chłodnicę oleju.